Wanneer u een reservering maakt bij Schoonheidssalon Skin gaat u automatisch akkoord met de huisregels.
Afspraken kunnen telefonisch, via email of in het salon gemaakt worden.
Om de klanten volledig tot rust te brengen worden er tijdens de behandelingen geen telefonische oproepen aangenomen. Laat je naam en telefoonnummer achter op de voicemail, en dan bel ik u zo snel mogelijk terug.
Indien u langs wilt komen voor een cadeaubon, product, huidanalyse of algemene informatie verzoek ik u vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen. Dit omdat ik meestal bezig ben met een behandeling en mijn cliënten alle aandacht wil geven. Wanneer u spontaan aanbelt, kan ik u helaas niet altijd deze aandacht geven.
Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.
Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd telefonisch te verwittigen (ten laatste 5 minuten op voorhand).
Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden.
Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is. De behandeling zal echter wel in rekening gebracht worden.
Wanneer u een afspraak wil annuleren vraag ik u dit minimaal 48uur vooraf te doen. Dit kan u doen via de online agenda.
Bij annuleringen op een later tijdstip of wanneer u niet komt opdagen, zonder te verwittigen (no show), zal de behandeling voor 100 % aangerekend worden.
Er is geen bancontact aanwezig.
Hygiëne staat in het salon hoog aangeschreven. Ik verwacht van mijn cliënten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.
In het salon is roken niet toegestaan.
Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt.
Wanneer u tevreden bent, hoor ik dat ook graag. Dit is een extra motivatie.
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 12 maanden. Deze zijn niet in geld inwisselbaar en niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.
Wenst u een cadeaubon op te halen? Stuur dan een sms of email. Zo kunnen we een tijdsstip afspreken, zo worden andere klanten niet gestoord.
Cadeaubonnen kunnen per email verstuurd worden nadat het volledige bedrag op de rekening werd overgemaakt.
Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien U de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijgt U het betaalde bedrag terug.
Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.
Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.